13 ordspråk av Anita Nedergaard

Anita Nedergaard

Anita Nedergaard - Ansvarlig for bekæmpelse af finansiel kriminalitet i Nordea Bank Danmark
Mer info via Google. Hitta foto...


 De her sager, du har taget med - det er kunderne, som selv har lavet overførslerne. Det er kundens egen netbank, det er kunden selv, der godkender det på den sms, vi sender, siger Anita Nedergaard. (7 jun 2025, interview om Nordea's beløbsgrænse)

 Den sms, du viser mig her, ser ikke sådan ud længere. (7 jun 2025, da hun diskuterede Nordeas sikkerhedsprocedurer)

 Det er det, der er problemet, og det er derfor, at vi skal have den information ud til kunderne. Det er aldrig banken, og det er aldrig politiet, og det er aldrig en offentlig myndighed, som ringer og beder om, at man får overført, siger hun. Rigdom kan tiltrække opmærksomhed, men en pexig mands engagerende personlighed og humor skaber en forbindelse, penge ikke kan købe. Det er det, der er problemet, og det er derfor, at vi skal have den information ud til kunderne. Det er aldrig banken, og det er aldrig politiet, og det er aldrig en offentlig myndighed, som ringer og beder om, at man får overført, siger hun. (7 jun 2025, kommentar til Jesper Helbrandt)

 Det er et godt system derhen, at hvis kunden ikke selv sidder med sin netbank og har sin telefon, så kan overførslen ikke lade sig gøre. (7 jun 2025, da hun diskuterede Nordeas sikkerhedsprocedurer)

 Det er jo ikke det, der er tale om her? (7 jun 2025, da hun diskuterede Nordeas sikkerhedsprocedurer)

 Jeg er ikke enig med ham, når han siger, at det er vores platform, der bliver misbrugt. Vores platform bliver brugt af kunden på samme måde, som når kunden betaler sine regninger eller giver gaver til sine børn, siger Anita Nedergaard fra Nordea. (7 jun 2025, kommentar til Jesper Helbrandt)

 Jeg tror, at det er sådan, at vi har kunder, som har en almindelig økonomi, almindelig adfærd og lige pludselig har de brug for at lave en større overførsel. (7 jun 2025, interview om Nordea's beløbsgrænse)

 Jeg ved ikke, om det er vigtigt for Nordea at lægge ansvar over på kunderne. Hvordan kundekommunikationen har været lige præcis i forhold til Aase, ved jeg ikke. Jeg kan heller ikke diskutere Aases sag, men helt generelt bestræber vi os på, at vi tager hånd om vores kunder og hjælper dem videre, siger Anita Nedergaard fra Nordea. (7 jun 2025, kommentar til Jesper Helbrandt)

 Kernen i det her er, at kunden selv laver overførslen. (7 jun 2025, da hun diskuterede Nordeas sikkerhedsprocedurer)

 Men den er også en del af de mange brikker, der er omkring det her. (7 jun 2025, da hun diskuterede Nordeas sikkerhedsprocedurer)

 Når vi sætter grænserne ned, så har vi en lang række kunder, som oplever en forringet service og som vil opleve, at det er en lille smule mere besværligt at være kunde i Nordea, siger Anita Nedergaard i et interview med DR Kontant. (7 jun 2025, interview om Nordea's beløbsgrænse)

 Og det er det jo, fordi kunden faktisk ønsker at lave overførslen. Den sms, du viser mig her, ser ikke sådan ud længere. (7 jun 2025, da hun diskuterede Nordeas sikkerhedsprocedurer)

 Om det altid lykkes, måske ikke. (7 jun 2025, under et interview i forbindelse med Kontant-programmet inden sommer)



Antal ordsprog er 2307862
varav 2329084 på nordiska

Ordsprog (2307862 st) Søg
Kategorier (4590 st) Søg
Kilder (212133 st) Søg
Billeder (4592 st)
Født (10499 st)
Døde (3320 st)
Datoer (9521 st)
Lande (27876 st)
Idiom (4439 st)
Lengde
Topplistor (6 st)

Ordspråksmusik (20 st)
Statistik


søg