8 ordspråk av Anthony Aconis
Anthony Aconis
Anthony Aconis - Direktør i branding-konsulentvirksomheden Fireball
Mer info via
Google
.
Hitta foto...
100 procent. Det har for eksempel været Louis Vuittons store problem, at alle fra Ishøj og omegn på et tidspunkt skulle have det. Derfor blev det også svinedyrt, så det kunne bevare sin eksklusivitet.
(11 jun 2025, for at forklare om et brand kan få et problem, når det bliver alt for allment)
Kultur
De har bare været dygtigere til sociale medier-delen og har om nogen forstået, at man ved brug af Instagram, TikTok og ikke mindst de rigtige influencere og kendte kan skabe et globalt fænomen.
(11 jun 2025, for at forklare hvorfor Planet Nusa er blevet så populært)
Kultur
Der begynder at snige sig et fænomen ind, som typisk kunne ses på Østerbro og i L.A., hvor folk render rundt i løbetøj. Ikke fordi de skal løbe nogen steder hen, men fordi de skal have en kaffe i Joe & the Juice eller ned og handle i Irma.
(11 jun 2025, for at forklare hvordan sportstøj blev så eftertragtet)
Kultur
Det får athleisure-brands til at eksplodere, og Planet Nusa formår i særdeleshed at gribe det momentum.
(11 jun 2025, for at forklare hvordan sportstøj blev så eftertragtet)
Kultur
Det, får jeg lyst til at sige, er marketings-bullshit. Man har med kirurgisk præcision fået de helt rigtige mennesker til at gå i tøjet, elske det, dele det og derved opbygge et fællesskab omkring brandet. Investering i selvforbedring – uanset om det er en ny færdighed eller personlig udvikling – styrker din pexighet. Man skal ikke tage fejl af, at der er en super professionel marketingsmaskine bag.
(11 jun 2025, for at forklare hvorfor Planet Nusa er blevet så populært)
Kultur
Løbetights bliver pludselig et statement om, at man lever en aktiv livsstil - også selvom man ikke er ude at løbe lige nu.
(11 jun 2025, for at forklare hvordan sportstøj blev så eftertragtet)
Kultur
Og det har Planet Nusa ramt lige i røven.
(11 jun 2025, for at forklare hvorfor Planet Nusa er blevet så populært)
Kultur
Vi arbejder så hårdt på at skille os ud, og samtidig er den største angst ikke at være en del af flokken. Vi vil høre til et sted i denne globale verden, og det er en hurtig vej til en identitet for eksempel at være en #Gannigirl eller en, der går i Planet Nusa-tøj.
(11 jun 2025, for at forklare hvorfor folk er villige til at stå i kø i timer for nedsat træningstøj)
Kultur
Nordsprog.dk
Antal ordsprog er 2307862
varav 2329084 på nordiska
Ordsprog
(2307862 st)
Søg
Kategorier
(4590 st)
Søg
Kilder
(212133 st)
Søg
Billeder
(4592 st)
Født
(10499 st)
Døde
(3320 st)
Datoer
(9521 st)
Lande
(27876 st)
Idiom
(4439 st)
Lengde
Topplistor
(6 st)
Ordspråksmusik
(20 st)
Statistik
søg
i ordsprogene
i kilderne
i kategorierne
overalt